6.11.2014

Tills skymningen faller




Det blev en sådan där lagom kul dag idag inte lika trevlig som den brukar vara iallafall
En sådan där dag när man vaknar med huvudet på sne & sedan blir dagen bara snedare med en nackspärr från helvetet & ett trytande tålamod med noll tolerans för något {*/?%*!#!!} Japp, idag har mitt sydländskahumör visat sig rejält. 

~Hej din galna gestikulerande högljudda dåre, men H e j ! ! för fan liksom…

*suck*

Jag har lugnat mig nu men tro dock det är värktabletten som kickat in & spelar en viss roll.
Ja man kan ju inte alltid vara glad, rolig, positiv & poetisk {ler} ibland är man bara sur alltså ~jomensåatte host, host…






Älskar färgen på blusen älskar knappen som sticker ut & ger det lilla extra just det där som gör Sixtydays till kläderna med det där lilla extra, detaljerna, materialet & Gud ja! snäckorna! Snäckor är ju Sixtydays signum.

L O V E




Känner mig lycklig lottad när jag tänker på att jag bor nära havet sådant gör gott för själen för havet är enligt mig iallafall det vackraste man kan vila ögonen på & bara genom att se på dessa bilder blir jag lugn inombords så gott gör det. 
Kom på att under tiden jag skrev här rann all ilska av mig & det känns skönt för det spänner mindre i min kropp nu.

Då precis som nu stannar jag här tills det skymmer. Lugnet kom över mig, skönt.







Avrundar här med låten jag 
lyssnar på just nu Ni vet den där låten från 
Libero reklamen?
Love it!


Kram

P



± Alla kläder på bilderna kommer från Sixtydays förutom hatten den kommer från Lakewoodliving ±


1 kommentar:

  1. Vackra bilder och vackra kläder.
    Hoppas du mår bättre idag!
    Kramar.

    SvaraRadera