7.04.2014

Salt in the air, sand in my hair



Mycket är salt just nu.
Jag var på ett ställe i Tylösand som heter salt. Jag hade sand omkring mig förra söndagen, salt i mitt hår. Mina tårar smakar salt. Jag blev nyligen påmind om att det finns godhet runtomkring mig men lika mycket som det finns gott finns det ondska som vaggar in oss alla i en falsk trygghet som bara lurar & som i värsta fall kan innebära det värsta som finns eller det man tror inte händer mig kan hända. Lika mycket som jag förundrats över godheten runt omkring så kom den fram pågrund av just det onda. Tårar torkar ut & kvar blir vita intorkade saltiga sträck…


des bisous pour toi…fina, fina Camilla…

Som jag lovade i förra inlägget att jag skulle publicera lite bilder från Sixtydays plåtningen så får ni en liten sneak peak av vad som komma skall nästa sommar. Visst är det fint! Jo nu har man något att längta efter. Tänk att få ett set kläder döpta efter sitt egna namn. De ni, det är inte alla som kan säga att de fått det! Patricija trousers & Patricija top wow i like it! ;) 





Jag ryser för att detta blev så bra bättre än vad jag hade vågat hoppas på. Nästan så nackhåret reser sig en smula. Kan knappast bärga mig tills jag får lov att visa Er hur jäkla bra det blev. Lilla skrabban så galet fin.


Tror detta blir sommarens sista inlägg för jag tänker vila mig
& bara strosa runt bland gudaöarna, jo nu reser hon bort över sommaren.
Önskar Er alla en fantastisk sommar!



Kärlek



P.





2 kommentarer:

  1. Åh vad snygga bilder! Helt sjukt ju. Man vill bara hoppa in och ta över haha, ser så härligt ut! Tänk att man kan helt plötsligt vara på Bahamas genom att bara på till andra sidan stranden hahah.

    Skicka gärna en katalog till mig sen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt makalöst att det kan vara så bra! Menar att man bara kan gå några hundra meter & ha Bahamas alldeles nära. Jo inte alls så tokigt faktiskt ;) Kram på dig söta så ses vi här snart igen tar en kort sommarpaus men kommer med fullstyrka & lite till om bara några få veckor...då jäklar ;) Pok! <3

      Radera