8.15.2014

sommaren lider mot sitt slut





Efter en tid av vila kunde jag inte motstå att återvända hit till Er.
Sommaren lider mot sitt slut men misströsta inte för jag har hört det viskas om en lång indiansommar iallafall. Jag är fylld med energi & ett inre lugn, fast jag nu har mer att göra än någonsin. Inget stressar upp mig just nu för jag är stark inom mig.
Jag har sett & upplevt mycket nytt denna sommaren, mycket intryck att ta in & mycket kreativt har byggts upp inom mig så mycket att det nästa spritter i bröstet på mig så pass mycket.
Ge mig bara tid. På tal om tid allt handlar om tid nuförtiden? i allafall för mig. Dead line tid, start tid, jobb tid, hemma tid, gym tid ja där ser ni allt handlar om tid. Tid, så stressigt ord känner ni det? Jag som nyss sa att jag inte stressar upp mig blev just lite stressad bara av att skriva om allt som handlade om tid. Nu när jag tänker efter så är ordet tid ett mycket tråkigt ord, negativt pånågotvis?
~hmm...
Min mjölk snurrar ett halvgalet varv i min mugg medan´s jag rör om förstrött & jag kommer på mig själv sitta & stirra på inget egentligen men jag bara fastnade med blicken sådär ni vet när man ser helt borta ut, & jag rycker till av att kaffeskeden åker runt frenetiskt i cirkel och gör ett "klonck" ljud varje gång den nuddar en av kanterna i min mugg. Jag sitter här i mitt arbetsrum startade datorn enbart för detta idag.

Lite bilder från sommar 2015 


















kärlek 





P.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar