10.26.2014

Hemma hos





En söndag som den här för inte så längesedan
så var vi alla samlade igen.
Har ni någonsin haft den där känslan
när man kommer hem till någon för första gången
 att man känner sig hemma direkt?
Just den där känslan fick jag då den där söndagen
när vi alla samlades hemma hos vackra
Jeanette & Peter & deras
tre vackra hundar.















Alltså det här hemmet,
här vill jag bo här vill jag stanna
men vilket hem så man på
snudden blev mållös, 
så galet vackert & det andas
känsla igenom varje liten detalj.
~Älskar’t







~Ja men Ni ser va? 
Ord är överflödiga här så jag låter 
fotografierna tala för sig själva 
istället.







Åter igen rör vi oss med lätta fötter fram &
tillbaka genom rummen med de vitoljade golven. 
Vi arbetar på ren känsla det är
alltid så vi gör när vi arbetar.









& så vår modell Miss Cavalli
så galet vacker!







 Ja vissa arbetade andra iakttog bara 
& undrade mest vad vi stimmade rundor för?
Så onödigt när man kan ligga här & njuta.







Fina, fina Ebba-Linnea med kammen i högsta hugg
alltid redo på någotvis.







& fina, fina Jeanette som 
bara öppnade upp sitt hem 
för oss












& Peter som alltid är så
engagerad & dessutom var
bästa assistenten 
som agerade med en reflexskärm
som ett proffs! 
{för det är han ju också på riktigt}







Det var allt för denna gången
jag hoppas det inte ska dröja allt för länge 
tills vi möts här inne igen.



Kärlek










P.




3 kommentarer:

  1. What a gorgeous space
    - and the same goes for your light-filled photos, always. x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you dear Rebecca so sweet of you to say so you've given me a big smile this morning シ ♡ ...thank you....

      Radera
  2. Vilket fint hem Jeanette och Peter har...precis min stil!!! Såååå himla snyggt. Och dina bilder är som vanligt dom vackraste!!
    Kram Malin

    SvaraRadera