10.05.2014

oktober snapshots aw 14

“I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me, I escape, one way or another. No more walls.”  

~Anaïs Nin



Jag börjar detta inlägget så här idag med Anaïs vackra ord. Kan inte tänka mig ett vackrare sätt att påbörja oktober än med ett citat från henne & visst är det en vacker månad. Älskar färgerna utomhus nu brunt, gult, jord & ett släng av grått med lite vitt. läckra saker & platser gör mig lycklig & ibland kan jag bara inte hejda mig själv känner mig så inspirerad.
~cafe au lait & söndagstoner det Ni
är ett recept på en lyckad veckodag vilken som dessutom.
Jag har inte hunnit titta in här hos Er så mycket sista månaden jag har behövt lägga all min fokus & tid på jobb fast jag har längtat hit det ska Ni veta! Här trivs jag här får jag lov att göra mitt egna & man ska inte klaga när man har att göra med att arbeta med sådant som man älskar mitt fotograferande, så det gör jag inte.






Tänk att tiden går så fort? det är redan ett år nästan sedan vi
fotograferade aw|14 för Sixtydays
& nu om bara någon månad är det snart dax igen
~jisses hinner inte med! :)

Lite snapshots från då en kall dag i vintras.


Alltså den här ponchon har jag själv & den blir man stoppad
på gatan av random folk som frågar vart den är ifrån, så 
tokfin är den! Helt klart vinterns bästa köp ;)





Tills vi ses igen
önskar jag 
Er 
en skön fortsatt söndag 


P.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar