11.25.2014

ledig





Jag bara älskar livet just nu!
~vet ni det? såklart inte, ni ser inte mig
eller hör mig för den delen iheller *fniss*
men ~jo det gör hon. Jag har fått vara
ledig & jag rullar in på min andra 
vecka & jag bara stortrivs. Får gjort
massor av saker som varit
länge på min ’att
göra lista’.









Jag överdosera nymalen java &
jag spinner runt tills jag nästan blir yr!
Målar, slipar, pausar, målar lite till & struntar 
för stunden iallafall att jag omgett mig av ett kreativt kaos
med ett centimetertjockt slipdamm runtomkring mig,
så bryr jag mig inte just nu jag har alldeles
för trevligt för petitesser ~sådetså!






Akilles & Bella 
de ser lika trötta ut som jag känner 
mig när jag ser tvätthögen slängt 
på bänken med ren linnetvätt 
som ska vikas
~suck!

Vika tvätt låter lika tråkigt som det är!
Jag önskade att jag var rik & kunde betala någon
att göra det som jag tycker är tidspill *skratt*
vad jag låter hemsk nu? lite iallafall va?
~lovar jag är faktiskt rätt snäll ändå, 
men tvätt...Blääää! & städa
herregud skjut mig!

L☮VE ändå va? 




Pausar lite & drömmer mig bort in i 
heminredningensvärld.
Alltså Residence i love you 
yes i do...Så himla mycket bra & fint!
Man vill ju bara sväva i väg & följa
sina drömmar som Sara & Co i tidningen. Hur underbart
är inte det. Alla bra reportage som gör att man 
helt plötsligt vill riva ut allt & börja om på nytt *skratt*
Jag vill flytta när jag ser alla vackra miljöer.
ibland är jag en mycket rastlössjäl.

Snart är det första advent
& julen nalkas runt hörnet,
hoppas vi ses innan här inne 
igen.


kärlek






Patricija


5 kommentarer:

  1. Skönt att vara ledig. Jag är ledig om 1 vecka, men då är jag ledig fram till Februari, när mina danskurser startar igen.
    Kram // Therése

    SvaraRadera
    Svar
    1. Amen lyx! Blir lite avis på dig nu,,, ha ha ♡ Så skönt för dig! Kram på dig fina :)

      Radera
  2. Tack för ditt besök hos mig :)
    och visst vill man också ha en sådan Atelje som den där.. hmm..
    //Linnea

    SvaraRadera
  3. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvaraRadera
  4. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I also love the images you put in here. They fit so well with what you're trying to say. I'm sure you'll reach so many people.

    SvaraRadera