12.31.2014

the end of december ❅





Nu är det snart nära, menar tills vi ska kliva in i det nya året med 365 blanka oskrivna sidor som vi själva får välja innehållet i, visst är det spännande ändå? Lite klyschigt men varför inte? Har Ni några nyårslöften? Jag har satt lite mål till mig själv faktiskt & jag ska kämpa för att hålla dem, känner mig superduper fokuserad nu på mina. Farligt det där när jag blir sådär fokuserad *trumvirvel* Lite vidskeplig som jag är så kan jag inget säga annars kanske jag jinxar mig själv & det vill vi ju inte eller hur?

Ut med det gamla & ta in det nya & jag börjar här lite försiktigt med att bl.a öka storleken på mina bilder här på bloggen,,,ingen raketforskning direkt men små, små steg åt rätt håll mot det nya ~joråsåatte…













Denna spelar sig varm hemma & jag  vill passa på att
Önska Er ett Gott Nytt År,!!





kärlek





2 kommentarer: