1.04.2015

Hey January





Rent spontant precis just innan mörkret föll igår fick jag lust till att fotografera. Lusten bara föll över mig & så fick det bli. Som jag älskar det att fotografera. Älskar att jag lärde mig det {notering till mig själv, att tacka min egen envishet} 

Till eftertanke 

You've only got three choices in life:
Give up, give in, or give it all you've got.








Medans jag förstrött bläddrar i böcker med vackra omslag köpta i olika delar av världen, dricker jag min cafe de au lait & drömmer mig långt bort. 
Tror bestämt att jag ska ut & fotografera i morgon med, har en sådan lust.







Ett väldigt kort inlägg bara föra säga hej januari,
nu har har 2015 börjat!

Let's do this!








P.


2 kommentarer:

  1. Jag vet vad du menar med att fotografera.. ;) 'ler'
    Härligt med stora blogg bilder! Då kan man njuta ändå mer av dina vackra bilder :)
    Ha ett riktigt gott nytt år!
    //Linnea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! God fortsättning på dig… ❥❥❥

      Radera