2.12.2015

Godhet





Här är jag igen.
Jag är fortfarande svag så svag att jag hamnade på
lasarettet igår. Idag mår jag ok under omstädigheterna iallafall.
Vi tycker synd om oss själva när vi är sjuka & har ont. Jag ligger i soffan
återigen. Jag funderar lite på gårdagen, på hur viktigt det är med rätt personer
på rätt arbetsplats. Utav någon märklig anledning hamnar jag alltid på
Ängelholmslasarett när jag blir riktigt sjuk. Jag har kommit på det
att jag inte förlitar mig på Helsingborgslasarett.
Synd att säga så men så är det tyvärr. Tre sjuksköterskor & en kirurg
senare blev jag bättre & fick lov att komma hem igen.
Personalen är så snälla där att jag blir så tacksam.
Älskar när människor är mänskliga & godhjärtade...
~tack för att Ni finns.









Idag fick vi en liten glad nyhet, jag & mannen. Fram tills det är etthundra procent klart
kan jag inget säga, men snart hoppas jag. Oj vad jag hoppas! Håller tummar & tår.
Det är en sådan där grej där jag känt på mig en sak som funnits sidan om min väg
& jag har alltid noterat & tänkt, tänk om. Måtte det bli så!
Tror jag var häxa i mitt förra liv? Jag & mina  förnimmelser *ler*






Fick ett kul erbjudande idag också, ett kul fotoprojekt vi får väll se vad det blir 
av det hela, spännade!


Kram.


P


3 kommentarer:

  1. Men din stackare, har du fått åka till sjukhus, är det den hemska influensan? Spännande med nyheten, hoppas verkligen det blir som ni vill! Ha en fin helg och krya på dig! Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla & detsamma ❥ ❥ ❥

      Radera
  2. Men oj, hur är det med dig?
    Hoppas du mår bättre snart, ta hand om dig.
    Kram.

    SvaraRadera