2.10.2015

La bohème




Jag låg kvar länge i sängen i morse. Ljuset föll in genom fönstret & landade så vackert på min vackra klänning från min vän. Jag trasslade mig fort ur lakanen & fattade kameran. 
Jag har ett öga känsligt för pastellfärger. Tänk Er en sval sommarkväll iklädd i den här
~hur fin liksom! 

Jag är fortfarande sjuk dessvärre så det blir ett par dagar till här hemma bara.
Jag & kameran som gör mig sällskap. Jag har sparat en tidning som jag ser fram emot att bläddra i. Tänker bli inspirerad av begåvade Paulina Arcklins bilder i senaste numret av Vakre hjem & interör, hon har då verkligen en känsla för vitt. Älskar alla hennes bilder!






Älskar det bohemiska. Tycker det är så
vackert. Nu längtar jag ännu mer om möjligt
efter sommaren.







Även blusen i vitt, man kan inte 
ha för mycket vitt i sin garderob
om Ni frågar mig.







Go tisdag på Er.

Kram.




Alla smycken & kläder kommer från Sixtydays 
Foto Patricija Dacic


2 kommentarer:

  1. Pastelligt och vitt kan man aldrig få för mycket utav.
    Kan bara hålla med om att Paulina Arcklins bilder är helt fantastiska. Men det är dina också =)
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur! Visst är det vackert & ~Oj tack! Så fint sagt av dig vilken komplimang! Kram ❥ ❥ ❥

      Radera