2.06.2015

notes from roversi


Jag är tom på ord men inte på bilder där fattas mig inget. Jag har en sådan skapar lust just nu fotar allt från vitlökar till böcker & mig själv i flera veckor nu. Jag har inte haft tid för att bara sätta mig vid datan & få lov att vara det, kreativ menar jag. Men så denna veckan har jag legat halvt utslagen & då kom ju dessa bilder så bra till hands. Så om Ni undrar va fan e re me henne? Jävlar va hon bloggar, så är det just för att jag kan inget annat göra & i ren tristess har jag haft kul här & fördrivit min tid. Jag har alltså bilder för flera blogginlägg klara & bilder jag tagit snabbt innan ljuset försvann. ~jo februari blir nog rekord för i år med  blogginlägg *ler*

Jag fick fixat en ny header dessutom! Vad tycks? Den får duga tills jag fotar en ny som just är för det ändamålet. ~aj måste röra mig lite har fått ont lite varstans i min kropp av allt liggande i soffan.








Enligt mig så finns det inget annat vackrare språk än italienska. Där finns en viss dragningskraft från min sida till det där landet & språket. Galet vackert båda delar.

Om ni minns så fick jag en bok för ett tag sedan & jag lovade ju inlägg om det så här kommer  det lite bilder från boken av mästaren Paolo Roversi själv. Är så glad för min bok! Den känns lyxig på någotvis för mig & unik, tror inte den finns att köpa varsom? Måste undersöka det. Han är så inspirerande med sina fotografier & sin unika stil.












Trevlig
helg alla


kram

P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar