2.03.2015

så lökigt vitlök



Vad blir det för mat då?
Detta eviga tjat om mat varje dag & jag med
mitt fotosug. ~jo då tager man vad man haver
& gör det bästa av det, lite så bara. 
& om Ni undrar så nej det blev inte bara
vitlök det kom fler ingredienser än så.
Men boken då? Jo den är en av mina
senaste inköp, varit sugen på ett 
alldeles eget ex ett tag nu
så jag slog till & införskaffade
mig min alldeles egna
Kinofolk.






Alltså boken är så vacker!
Vem behöver äta när man
kan se sig mätt på allt vackert i boken.
Jag är svag för vackra ting,
blir som förtrollad.
Det ger mig näring ett tag iallafall...





Jag vilar mig i soffan, dag två med en skål 
surasnören på bröstet & Akilles ögon 
på mig & skålen stora som pingisbollar.
Han gillar godis vet ni *ler* För  surasnören
är godis för Er som inte vet det. & de är
precis lika sura som det låter.







Tänk att lite vitlök kunde inspirera
till ett blogginlägg till i februari






I morgon kanske jag har ett
blogginlägg till klart.
Titta in igen då vet jag!







Kram






P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar