4.05.2015

äggstra


Jag är fri denna påsk inget arbete som väntar utan bara en långledig helg & den var väl behövd. Ett evigt ätande & mycket familjetid tillsammans precis som det alltid är på påsken. Fint. 

Många kvällar framför TV:en & seriemaraton hos Netflix. Jag & N. pratade om hur längesedan vi två bara låg intrasslade i varandra på soffan & bara mös. De senaste åren har vi liksom inte hunnit med det så himla mycket kunde vi lugnt konstatera. Men jag känner att jag måste ta tag i att börja packa ner saker i kartonger, lägga i en högre växel från & med idag tänkte jag. Så det är vad jag ska göra just idag det är planen. Om bara några få veckor får vi nycklarna till vårt nya hem längtar så galet mycket nu.







Noonie går varm här hemma & gärna på högsta volym också om jag är ensam
{tur man har bra grannar} eller tack & lov för hörlurar 


Jag lider dessutom utav någon form av insomna tror jag just nu också? Det är många nätter i rad då jag ligger vaken när alla andra har somnat för längesedan. Jag har lärt mig att det är lika bra att ge upp med att försöka somna, så jag tassar ur sängen & går som ett vandrande spöke om natten & försöker låta bli att väcka dem andra. Men vad ska man göra liksom?


Bortsett från insomna så ~Jo det har varit en äggstra skön helg
som en en kompis dotter sa... dog lite där hur söta kan barn vara?






Kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar