4.02.2015

Attraktion





Jag tänker mig tillbaka 15 år i tiden medan jag suttar på mitt te.
Jag minns hur jag flera ggr passerade huset & drömde för mig själv att det där huset skulle man haft. Ett vitt stort hus i det bästa området precis som jag alltid önskat. Det etsade sig fast i ögonvrån & det var redan då kärlek vid första ögonkast.
Det var då för 15 år sedan. Jag tror på lagen om attraktion. Jag tror att tankens kraft är starkare än man själv vet om. Tanke och känsla är ett. Det är utifrån den du attraherar. Det är i själ och hjärta man ska känna att det kommer att ske & det gjorde det. Det är den känslan/tanken du ofrånkomligen kommer att manifestera. Varje tanke har en känsla. Redan där & då just i det ögonblick jag tänkte så om huset, så var det bestämt att det skulle bli vårt fast jag själv inte visste om det då. Det är inte första gången något sådant hänt mig att jag får just det jag önskar.







Snart flyttar vi så jag har massor att göra kartonger ska införskaffas, lådor skall packas!
Jag är så glad för att vi kommer att få fira denna våren i huset.

vårt hus…






*lyckorus*







Jo men oj,,,det händer mycket nu & det har drabbat tidsintervallerna mellan inläggen
här på bloggen, vilket är lite trist kan jag själv tycka. Jag lovar att jag 
ska försöka skärpa mig så stå ut med mig & kom tillbaka igen. Jag är kreativ
så det spritter inom mig & jag ska försöka hinna dela med mig mer framöver.























fram tills vi 
ses igen vill
jag önskar Er en riktigt
GLAD PÅSK!










P

4 kommentarer:

  1. men åh du vackra kvinna. Jag tror som du.. och så spännande det ska bli att å se huset sen!! Ta hand om dig, kram Carola @lakewoodliving.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det spännande! Tror bestämt jag kommer handla ihjäl mig i din fantastiska webshop. Har ju lite fler kvm att fylla nu {yeey}. Glad påsk på dig med,,kraaam & detsamma.

      Ps. kanske jag även kommer att hälsa på dig live vi får se :)

      Radera
  2. Men åhh vad roligt för er!! Lycka till med flytten och ser fram emot att se bilder sen :)
    Funderar på att planera in en tripp ner och då måste vi få till en träff...skulle vara så himla roligt!
    Önskar dig en fin påsk.

    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men klart! Bara hör av dig när det blir dax :) Bilder kommer med tiden på huset *hjärtfladder* Önskar dig en riktigt fin påsk tillbaka. Kraaam :)

      Radera