10.30.2015

But what i fly?






Jag har suttit i flera timmar framför datorn & lekt med idéer flera olika faktiskt. Jag njuter av att det är fredag för det är tyst i huset bara jag & Akilles. Han finns nära mig hela tiden & jag trivs så med hans sällskap vi bara är han & jag min fina Aki som ger så mycket glädje & kärlek. Han värmer mina kalla fötter & vägrar lämna min sida. Jag känner mig rastlös inombords så det bästa sättet jag vet för att komma till ro är min stund vid datorn & alla mina fotografier jag fyllt min hårddisk med {notering till mig själv behöver tömma den kom jag just precis på} 


“The owl,” he was saying, “is one of the most curious creatures. A bird that stays awake when the rest of the world sleeps. They can see in the dark. I find that so interesting, to be mired in reality when the rest of the world is dreaming. What does he see and what does he know that the rest of the world is missing?” 
― M.J. RoseSeduction







Jag är smuttar på vin & lyssnar till min inspirations spellista på Spotify musiken inspirerar mig mycket. Nu snart ska jag fortsätta med lite till bilder från den där kreativa dagen med Ebba-Linnea & Camilla så det kommer ett nytt inlägg snart hoppas jag.




Kram på Er fina &
ha en fin helg på Er.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar