10.25.2015

Mitt vackra oktober




Jag kisar ut mot det stora magnolia trädet & mellan de vackra grenarna strålar solen igenom & bländar med sin närvaro idag & det slår mig hur vackert det är ute nu jag älskar hösten men vid det här laget vet Ni ju om det. Jag känner mig så väl till mods de här senaste dagarna älskar att vi tre Jag, Ebba-Linnea & Camilla gjorde det här. Jag älskar när andra kan glädjas med oss & känna det vi känner för det vackra. Här kommer det lite mer av det goda från våran kreativa dag ett av några inlägg till som kommer till att landa här i bloggen. Här behövdes livas upp efter de tysta månader & förhoppningsvis  kommer det att fortsätta lite mer nu när jag har små luckor av tid igen. Jag har saknat det här att få vara kreativ på mitt egna vis. Nu ropar mannen också här ska tydligen installeras en ny tvättmaskin & den gamla ska forslas bort så jag måste skynda ner i tvättstugan & plocka upp den eftersläntande kontinuerligt envisa tvätthögen som bara växt efter två veckors hjärt & lungräddning som varit förgäves, men nu ska alltså den gamla Cylindan få vila i frid {rip} & nya unga Samsung med en fräsig look ta plats i vårt ständigt pågående förändringens hus. 
















Kärlek


 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar