12.23.2015

julpiff









Nu är julen väldigt nära
tiden har bara rusat. Tycker december gått otroligt fort nästan för fort?
Är Ni klara med alla julklappar då? Själv måste jag hämta ut de sista på posten
idag. Jag har näthandlat precis vart enda ett paket i år vilket känns väldigt skönt att slippa behöva ge sig ut i julklappskaoset bara det är ju ren lyx. Jag har lite planerad ledighet dessa dagar & jag stortrivs med att ha lugnt innan julen också, det har jag inte haft de senaste 3 åren så det känns så avkopplat. 







lite julpiff....




Idag är det inte många knop här hemma. Vaknade med nackont från helvetet klockan halv sju på morgonen. Ännu en dag jag vaknar överdrivet tidigt & väldigt onödigt också speciellt nu när jag är ledig. Min tanke var ju att sova länge och bara vila ut men nehäää....okej.

Nu ska jag laga lite god mat det blir en mustig palsternackssoppa med massor av grädde & knaperstekt bacons toppat på det ~mm…









kärlek.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar