12.28.2015

non je ne regrette rien





Ännu ett år har snart passerat & vi ska snart in i ett nytt.
Hela den här dagen passerade nästan helt på att jag fastnade framför datorn.
Jag har visst väldigt lätt för det {har jag fått höra} 

Hoppas Ni alla fick en riktigt god jul iallafall. Själv har jag tydligen ätit mig igenom det hela känns det som. Men vad gör det jag har njutit  av varje sekund. Älskar julen.
Nu vankas det stora Nyårsplaner & ännu mer mat har vi alla nära & kära bestämt.
Vi ska fira in det nya året i det nya hemmet & det ska bli ett nytt spännade år har jag bestämt.
Det här året har jag lovat mig själv det. Har Ni något nytt nyårslöfte till er själva? Brukar Ni ha det? Jag brukar inte ha det men i år har jag ett löfte till mig själv iallafall. Jag kan inte skriva om det eller säga något om det till någon för vidskeplig som jag kan vara vill jag inte jinxa något. 






Gott Nytt År på Er!
Om vi inte ses innan.









P.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra jul och hoppas du får ett fint nyårsfirande. Här blir det vardag ett par dagar innan vi nyårshelgen. Fina bilder. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite vardag har vi också innan Nyårsfirandet & en heldel matinköp ~jo det kommer att bli fint det här. Tack för ditt avtryck här hos mig sån’t gör mig extra glad. Kram på dig ~& tack! :)

      Radera