12.17.2015

think pink & café au lait





Det är en tidig morgon efter en lång natt.
jag väntar in tiden för ett köp som är tänkt att bli en julklapp
så jag rör runt i min café au lait & redigerar lite bilder från en
hörna i huset jag fotograferat med saker jag dragit fram. 
Jag tänker hur mycket jag gillar vintern men tycker det är trist
att vi har så få bra timmar av ljus. Jag är ingen morgonperson
jag har alldeles för dålig självdisciplin för att gå upp tidigt
säkert av naturliga skäl efter som jag ofta är vaken till gryningen.
Så länge jag kan minnas har jag varit sådan & jag minns hur
mamma & pappa förgäves schasade iväg mig till sängs som 
barn. Det gick inte att få mig till att göra som de ville.
Pappa sa ofta till mamma att ~barn de gör inte som du vill
de gör som du gör & jag kan inte mer än att hålla med 
min far där, för precis så är det.






























pink zebra kimono FRONTROW s|s 16 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar