2.20.2016

Friday I'm In Love








Lite så är det varje fredag för mig. Jag blir  
småkär i fredagar varje vecka & enligt mig så är det bästa dagen i veckan
om Ni frågar mig iallafall. Lika lycklig varje fredag.















Morgonen började med kaffe & lite pinneri på Pinterest
favorit avkopplingssyssla sådär på morgonkvisten.
I veckan åkte jag förbi Linnéaträdgården & köpte med mig 
favoriter. Älskar snittblommor. Tror bestämt att jag ska plantera
lite egna favoritblommor i min trädgård faktiskt. Snart är ju Magnolian
i vår egen trädgård i full blom  l ä n g t a r

efter det fynda jag lite på rea i den virtuella världen
bästa shoppingen som finns enligt mig. Så nu längtar jag även efter
dem paketen otålig som man nu är *ler*









Nya bilder från hemmet
gamla på mig. Får nog ta lite nytt snart 
känner jag.








Nu är fredagen förbi & här vankas det
lördag & lite fest till kvällen & innan det så 
ska det lagas en massa gott också.


Fin lördag på Er








P



1 kommentar:

  1. Vackra blommor, snyggt skåp och fina bilder på dig! Kram

    SvaraRadera