2.27.2016

Grå gudar & poesi






i will never
be a morning person,
for the moon and i,
are much too in
love.

~Christoper Poindexter







små ord ner plottrat på ett litet
papper med stor betydelse & 
så rätt för mig.

Tänk att en liten bit skört papper kan 
inspirera så mycket. Värdigt vackert & enkelt.

Som Ernst så envist påstår
i det enkla bor det vackra.

~sant







Här sitter han min gråa gud & matas 
med blommor, smycken & även han inspirerar mig.

Det är lika grått ute som som inne men
jag känner ljuset tar med sig våren & dagarna blir längre.
Jag blir ännu mer inspirerad till att skapa något. Det väcks något
kreativt inom mig känner jag den här årstiden.
Tänk att en grå gud, smycken & en länge dag kan ha den inverkan på en.
Våren ~ahh! tänk så fantastiskt.












Nu vankas det lördag i huset & jag har lite
planer på min agenda med min 
kamera.

Önskar Er en 
fin helg





1 kommentar:

  1. Vacker text, vackra bilder. Ser framemot att få se vad du och din kamera har planerat. Önskar dig en fin helg tillbaka! :]

    SvaraRadera