2.06.2016

morgonfrost






Det är bitande kallt idag mina händer är nariga av kylan vilket är väldigt typiskt för att vara mig så här års. Allt är vitt & grått, så väldigt vackert ute nu. Vi är redan en bit in i februari & snart så tror jag magnoliaträdet vaknar till liv i vår trädgård, bara om någon månad eller två till sen så har vi gatans vackraste träd att beskåda & jag kommer att vara nipprig av all magnolia runtomkring {var beredd på bildbomber om vårt träd nu i vår} Kan knapp bärga mig! Så mycket längtar jag efter det.

Jag läser mycket just nu jag betar av bok efter bok. Sitter med näsan i böcker så fort jag får en stund över, älskar att jag hittat det inre lugnet för att bara sitta still. Jag tror jag tar igen mig efter alla år av stress nu när jag har hittat lugnet igen. Jag tar små pausfåglar mer än någonsin & vet ni det är faktiskt fint att bara släppa allt. Men jag kan bara vara stilla till en viss mån innan rastlösheten tar tag i mig igen & så varvar jag dessa känslor av ett lugn igen. Jag tänker väldigt mycket på livet vart jag vill vara nu & om ett par år. Jag skyller på böckerna för alla idéer jag får men något gott skall komma ur det här tänker jag enbiten optimist som jag är.



Skaparlusten tar tag i mig & jag leker villkorslöst & fritt. Vad som helst kan hända nu känns det som & med risk för att låta som en kliché så ~the sky’s the limit lite så tänker jag just nu.



På söndag fotograferar jag igen det blir visst en del två i Frontrows a|w 16 katalog
Jag är så himla glad för den fotograferingen av många olika anledningar jag låter vara osagt här, men ~oboy! vad annorlunda denna katalogen blir. 

En sneak peak ska Ni få






Vi ses villkorslöst igen snart, kram












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar