4.24.2016

in between








jag har rullat ner runt omkring mig & sitter i mörkret. Det må vara mörkt runt omkring mig  men jag lyser av inspiration från finaste musan så jag har ljuse i överflöd för att lysa upp ett helt rum. Akilles är brevid mig & söker min uppmärksamhet han ser på mig & har ett litet läppfladder så jag pausar & pratar lite med honom smeker hans lena, vita, mjuka päls det är det han vill & vänder sin sida mot mig för att jag ska klia honom på hans favoritplats.
Nu sitter jag här med min vanilla café au lait & kom hit här för en liten stund bara.




~vad gör Ni?

























kram






/P

3 kommentarer:

  1. I am extremely impressed along with your writing abilities and also with the format in your blog. Stay up to the excellent high quality writing, it's rare to find a nice weblog like this one these days.

    SvaraRadera
  2. I hope you will keep on submitting new articles or blog posts & thank you for sharing your great experience with us.

    SvaraRadera
  3. Interesting. Your instructions look clear but I'm not very good at this so I hope this will work well for me. Thanks for the tips!

    SvaraRadera