4.23.2016

ma´ muse



Idag är jag klistrad vid datorn det är en sådan dag bara. Saker ska göras men jag fastnade inne i mitt kreativa & allt verkligt var inte viktigt just nu. Jag smuttar på ett glas rött för det är fredag så det är alltså ok att ge sig själv en guldkant. Menar helgen ska ju avnjutas & bland det bästa jag vet är här vid datorn bland mina fotografier {hur nördig är inte jag då? eller kul för den delen? Tur man har en väldigt upptagen man som har mycket arbete & då kan man kosta på sig att sitta vid datorn bland sina fotografier}. Jag har äntligen gjort det jag velat göra så länge att det till & med gick år innan jag gjorde slag i saken & planerade ihop en kreativ dag helt på eget initiativ.  Tidigare har det inte funnits tid för sån’t här att bara planera in ett kreativt jobb. Det var planerat sedan ett tag & nu är det äntligen gjort! Tänkte dela med mig lite av resultatet här. Jag har samlat idéer så länge att jag inte hann med allt *leer* men det mesta kom med fast tror jag får dela upp det här inlägget i ett par delar för jag fyllde typ två minneskort & vill minnas att det blev ca 2000 bilder {omg!!} ~ja som sagt laddad var man...

& jag har hittat mig en ny musa som dessutom är min familj. Jag såg direkt  att hon hade något magiskt men jag hade aldrig tid att testa en fotografering & det här är alltså första gången hon står framför kameran ~alltså förstår Ni! 

m a g i s k . ...







It's impossible to explain creativity.
It's like asking a bird, 'How do you fly?' You just do.

~Eric Jerome Dickey















Tack för att Ni tittar in här
då & då fast jag uppdatera 
glest mellan gångerna 
uppskattar att Ni återvänder
hit här hos mig.



Önskar Er en underbar helg!





kärlek 





P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar