4.23.2016

{ sanela }






Alltså jag bara var tvungen att kika in här denna 
underbara lördag för att säga ~hej igen innan tacosen som ska inhandlas & tillagas
inför kvällsmyset. Jag jobbar med fotografier från min kreativa dag
häromdagen. Mjuka toner & foton med inscannade ruffiga ytor som gör sig 
så fint som en yta på ett fotografi. Tänk att en yta kan påverka så att en
viss känsla framhävs. Man vet heller aldrig hur ytorna kommer
att påverkar fotografiet så det är lite spännande på så vis också
att aldrig veta hur det kan bli utan man går på känsla bara & blandar olika
blending modes {swenglish} för att hitta den som känns rätt.
Jag är ju förtjust i det mjuka pastelliga som man kan 
framhäva om man nu gillar det. 


Jag wikipedia nyss & kom fram till att Sanela är ett kvinnonamn, främst använt på Balkan Betydelsen kommer från latins sana - den hälsosamma; förnuftiga så nu vet Ni det också.








Denna på mycket hög volym går sig varm
hemma i huset just nu. 

Älskar musik.











Go’ lördag på Er!


njut…





/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar