5.21.2016

eat drink nap


Ja ungefär såhär växer musan fram framför min lins mest hela maj månad & jag försvinner in bland fotografierna den ena efter den andra skapas & jag bara älskar den här processen detta flow jag har & är mitt i nu i mellanrummen. Jag tänker att livet kan vara så mycket det är bara att kanalisera det man vill ta in & stänga av det man inte vill eller behöver ha.

Hon får mig att vilja skapa mer & jag har verkligen hittat henne min alldeles egna musa som gör sig så bra på mina fotografier. Jag har låtit henne ta över inte bara min blogg utan även min Instagram *skratt* men det får hon gärna, jag & Sanela skrattar så åt det.









Denna veckan har jag kört 700 km bara inom Skåne tidiga morgnar tills kvällssolen nästan lagt sig & jag är helt slut men hamnade här för att om bara för en lite stund koppla av. 
Jag håller ju på med ett projekt som jag snart tänkte göra officiellt & det tar sin lilla stund när man pysslar med saker som är nytt outforskad mark... men det ska bli otroligt spännande! Detta har jag tänkt på i tre år men inte haft möjlighet tidigare. Noga om det nu Ni får snart se, veta & höra :)


En vecka av just det här 


eat, drink, nap.








Önskar ER en fin helg.






P

4 kommentarer:

  1. Jag har skapat en grupp på FB för oss bloggare i skåne där vi kan länka våra inlägg!
    Klicka på länken så kommer du dit!

    https://www.facebook.com/groups/bloggariskane/

    Ber om ursäkt om du inte gillar denna typen av kommentarer. Då får du tänka att du fick en besökare till på din statistik!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Johanna, tack för inbjudan :)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack Cecilia vad glad jag blir att du tycker det. :)

      Radera