5.05.2016

gryning


Det är på väg att bli gryning men jag fortsätter att leka mig fram med mina fotografier på lilla skruttan som inspirerar mig så mycket att jag inte kan låta bli att fortsätta. Lite smått irriterad blir jag på mig själv för att jag nickade till en liten stund på eftermiddagen vilket så klart resulterade i det här med att inte kunna lägga sig för man är bestämt på natt ugglemode *ler* men nåja det blir lite bra ändå för något gott kom det även ur det. Som det här att skruttan snart tagit över min blogg med sitt underbara utseende menar hon inspirerar så & inte illa att vila ögonen på inte sant?






Nu måste jag sova för om bara några få timmar ska jag vara i Viken & fixa & trixa med en massa företagstjafs som måste göras & som är väldigt försenat även det....








& det här var lite fler bilder från våran testfotografering



l o v e




P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar