5.07.2016

in different ways





Solen har lyst med sin närvaro hela dagen, vi är inne på dag två & på väg mot dag tre av strålande solsken & vackert majväder {älskar maj!!}. Mina kinder är solkyssta & mina ben är bruna. Trädgården börjar ta vacker vårform & förbereds inför sommarens dagar. Magnolian är sprängfull & så tung av blommor & så otroligt vacker att det nästan gör en smula ont. Jag testar mig fram med nya färger på mina fotografier från testfotograferingen med miss S {sa ju det att jag tagit ca 2000 st fotografier!} så det lär komma ett par inlägg med skruttan till & mer lär det bli framöver. Vi har nämligen bestämt oss för att fotografera en gång till redan i veckan {yay!}  Men fram tills dess får ni  hålla till godo med de här fotografierna från senast {fast i ny färg} 



/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar