5.13.2016

masks & faces





Så var det kväll i huset på Olympia
Jag är ensam hemma & jag fördriver min tid vid datorn
känns som jag jämt är här? Inte för att jag klagar för jag älskar sitta
precis så här som jag gör nu här hemma vid min laptop. Musiken håller mig
sällskap medan alla andra i familjen är ut flugna för kvällen. Jag gillar min egna 
tid som jag så sällan får. Jag har väll alltid varit en ensamvarg på någotvis.
Jag menar det här med att få vara ensam med sina tankar & inte behöva kommunicera 
ut till någon nått utan bara få vara det är kvalitetstid med sig själv det. Tur jag gillar
mig själv mycket {*skratt*} Ni då vad gör Ni? Här är så tunt med kommentarer
hade varit kul att få lite. Men iallafall så har jag haft min lilla egen tid & skapat
lite nytt av den senaste test fotograferingen. Känner mig helt avslappnad nuförtiden
av all fritid jag helt plötsligt fått. Jag jobbar inte lika mycket vilket jag trivs med
& själv valt. Förut hade jag så mycket att jag inte hade den här tiden som jag behöver
för att vara jag. Älskar att jag inte har någon som talar om för mig hur jag ska
bildbehandla utan jag får göra som jag själv vill & det är oftast då jag är mest
nöjd med resultatet. Är inne i en väldigt kreativ period jag bara skapar
& skapar & det finns liksom inga gränser  L O V E   I T !







Jag testar mig fram & gör om samma bild flera
gånger  för att se vad jag gillar mest.
Ibland har jag beslutsångestdelux som nu
så därför postar jag alla. Vilken gilla Ni mest? 
Hade varit kul att höra.










Det var allt för nu
Vi ses snart igen.
Ha nu en skön fortsatt
fredagskväll











5 kommentarer:

  1. hej vackra, jag gillar andra och sista bäst! Hoppas du får en magisk helg <3

    SvaraRadera
  2. Jag tycker alla är grymma på sitt egna sätt.

    SvaraRadera
  3. Jag blev blixtförälskad i den fösta bilden. Den matta och ögonfallande färgen gör bilden så tilltalande. Den svarta färgen sticker ut på ett helt fantastiskt sätt och ger bilen ett djup som gör att jag inte vill sluta titta på den.

    Tycker du är en helt fantastisk fotograf!

    SvaraRadera