5.09.2016

steel magnolias







Efter första testfotograferingen bestämde vi oss för att vi bara måste göra om det här fler gånger sagt & gjort nu. Vi jobbar så fint ihopa jag & vackra S vi liksom behöver inte prata så mycket utan vi bara vet eller hon vet hur jag tänker. Nu har jag en massas MB att beta av i datan men de får gärna uppta min hårddisk & fylla den med en massa vackert. absolut.
Vad passade sig bättre än att ta tillvara vårt vackra mangolie träd & dess blommor nu innan de torkar bort för i år. Älskar magnolia trädet{!!} Känner en himla massa kärlek här & nu för mycket....& tacksamhet en otrolig sådan också kan jag säga för så mycket även för de små sakerna men lik väl så viktiga. 



Jag har tagit mig tid för att göra vad jag älskar & inom kort framtid kommer saker att
hända här hos mig men just nu är det mest i ett testläge men så fort jag får grönt ljus blir det verklighet. Lovar berätta när det är läge för det {big smila på mina läppar just nu!} *leer*












The Magnolia Tree
By Patricia Neely-Dorsey

There's a majestic, old magnolia tree,
That stands in my front yard;
It's a tree that's grown there for ages,
And whose beauty you can't disregard.
She spreads her branches quite nobly.
She stretches her arms so commandingly,
As if certainly crying out to be seen.
She's the center of much activity,
And I know a squirrel family lives there;
I'm sure she affords them much comfort,
For her branches don't ever go bare.
There's so much that's gone on around her,
I'm sure that so much could be told;
But she keeps all her secrets well guarded,
And simply remains a sight to behold.










Vi ses snar’t igen

kramar




P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar