7.03.2016

the fine art prints issues







Men hallå vad det var längesedan jag var här inne! Men jag har haft mer än en skälig orsak till min frånvaro här inne kan jag säga iallafall. Största boven i dramat här är tiden. Dagarna är alldeles för korta. Bästa vore om jag hade tre stycken Patricijor för att hinna med allt jag har att göra. Kan någon komma på hur man klonar mig? Typ redan igår. Vill ha tre stycken av mig själv tack!

Så iallafall det är sommartider nu & jag har ju endel rutiner jag gillar att hålla var av en av dem är att gå till en tandhygienist & detta gör jag cirka 2 ggr/år.
Till saken nu då ~jo jag har ’en’ tand som inte är så hej baberiba den har en tendens att ila så min hjärna domnar i 30 sek varje gång. Inte kul. Anita min kära tandhygienist har gått i pension så jag fick leta vidare efter en ny & ringde till folktandvården för att boka en tid hos min nya tilldelade tandhygienist. Detta gjorde jag alltså i april{!} Fick en tid i augusti {seriöst folktandvården Ni driver va?} Så jag hittade mig en ny tandläkarklinik & fick tid omgående där, toppen tyckte jag. Jag skulle gå till botten med varför jag har den här bråkiga tanden? Mycket riktigt fick jag hjälp & så fick jag reda på vad det var för fel på min tand & varför jag får den smärtan så jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland. Jag har tydligen gnisslat mina tänder i sömnen & i princip spräckt emaljen & inte nog med det utan på det hela hade jag lyckats bita i sönder två{!!} alltså två tänder....Det blir ingen billig historia sådär lagom roligt inför semestern. Jag kan komma på en massa andra sååå mycket roligare sätt att använda de pengarna på *suck* okej nu lämnar vi mina tänder & går vidare in på nästa tema istället.

Jag har ju de senaste tre åren drömt om att få göra egna tavlor men inte hittat tiden eller haft inspirationen tillhand men jag tog tag i det & har faktiskt jobbat med allt från idén, fotograferat, stylat, redigerat & byggt(er) min alldeles egna lilla printshop {yaaay!!} så detta är en av anledningarna jag haft extra mycket att göra men fy vad det här ska bli kul!
Så iallafall snart kommer dessa godbitarna att finnas hos ett fåtal återförsäljare samt i min egna webbshop som kommer att lanseras snart. Men mer information kommer om det inom kort framtid. 

Här ser ni lite smakprov på min första tavel kollektion som jag fotograferade på Hedentorps plantskola hos fina Liv












Jag älskar verkligen Hedentorps där är så fint & Liv är så fin & underbar

Bästa.















Förutom tavlan
float like a butterfly sting like a bee
här nedanför, den är fotograferad
hemma ovanför soffan 














Så håll utkik här eller följ mig på Instagram för mer information om Ni är intresserade.

Önskar Er en fin söndag.




Kärlek




P

4 kommentarer:

  1. Awakening post to read and it creates a common sense among readers too. Thank you.

    SvaraRadera
  2. Thanks for sharing. I hope it will be helpful for too many people that are searching for this topic. Keep posting and keep this forum a great place to learn things.

    SvaraRadera
  3. Great article. Thanks for your great information, the content is quite interesting. I will be waiting for your next post.

    SvaraRadera
  4. This is wonderful. I am not quite familiar with the internet, but I believe that what I just read is some good material. Thanks for continuing to write such wonderful articles. God bless.

    SvaraRadera