10.22.2016

creativity










Idag har det verkligen känts ruskigt & höstligt. Jag har lullat runt med långkalsonger & fårtofflor mest hela dagen & huttrat en del över att det är så förbenat kallt! Golvvärmen är uppskruvad & en massa levande ljus är tända. Ljus måste man ha massor av på hösten det liksom tillhör på någotvis & är en förbrukningsvara över vinterhalvåret hemma hos oss. En förkylning envisas också lite extra mycket idag. Men trots allt det kalla så är mysfaktorn hög.












Jag har fått upp min nästa fotoserie här hemma i huset & jag njuter så av dem på våra väggar. Varje en av dem har en speciell betydelse för mig 
The has been and the was been en serie ur det förflutna.
Alla har sin egna historia att berätta för det finns en historia till varje en av dem.
De alla är skapade från magkänsla inom mig & avspeglas i varje fotografi som ett förlängt kalejdoskop av det jag ser som ingen annan ser just där & då i det ögonblicket vad det kan bli. Men jag ser ofta inte det som står rakt framför mig utan förbiser det & ser mer av vad det kan bli istället.



creativity
















Lite glimtar av dem i varje rum.
De förgyller liksom min tillvaro bara
genom att hänga där. lycka.









Tack för att ni tittat in här.
& om ni är nyfikna på vart man hittar mina tavlor på webben & i butik 
så finns dem hos Hedentorps & Soluppgången men snart öppnar jag även min egna
webbshop & det finns en till återförsäljare Zocco home men de har inte öppnat sin butik ännu men nästa vecka så öppnar de sin nya butik i Malaga & där kommer mina posters att finnas också, så bor ni nära där åk dit :)



Önskar er
en fin 
kväll.




P






Lyssnar på just nu.....& delar med mig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar