11.27.2016

Det här med Byredos Zigenar vatten & bogi parfüme





Så iallafall jag är en sucker för Byredo & klickade hem lite favoriter jag normalt bara köper när jag är i Götet eller i Stockholm & tar mig en sväng om NK men det händer ju tyvärr så sällan. Den här gången klickade jag hem rubbet online & till min stora förtjusning kom allt detta spektakel i en af de vackraste lådor mitt öga skådat! Jag är inte så enkel & stilren i normala fall men just det här med Byredos produkter är jag en svart & vit nörd rakt av.







Jag fick hem mitt efterlängtade halsband också & Byredo i samma veva så jag blev så glad att jag knäppte några bilder. I det enkla bor det vackra heter det ju...








Jag planerar inför kommande fotograferingar & samlar inventarier.
paket från hela värden trillar in & Dhl springer snart ner vår dörr & Akilles morrar ilsket varje gång dörrens ringklocka skräller till.

Paket till fru Dacic? 


Alltså glädjen för en kartong…


N. tittar på mig med blicken 

~igen?

jag: host, host…erhm...*smile*











 alltså det här smycket!
~wowsa! 

Tror jag måste handla något mer
~sorry baby 


*leeer*










Byredo, Acne vintagefynd, tyllkjolar & överdrivna smycken. Voilà inspo för ett nytt blogg inlägg kom till. Det mina vänner är en fin söndag det där.












Fin söndag på Er
mina vänner.







kärlek







P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar