11.29.2016

@mandapaulinarakel







Sakta går vi mot novembers slut. Hösten har gått fort för min del kanske för att det varit en händelsefull höst på alla vis? Den läggs till historien i det som varit. Nu går jag mot nya tider & nya utsikter tänker jag tacksamt.

För ett tag sedan var jag just här bland dessa patinerade väggar som också har en slags historia bakom sig. Jag känner en viss förkärlek till patina dels för att det är så vackert & unikt för att ingen vägg är den andra lik & det är  just det där som tilltalar mig. 









Drack kaffe med mjölk & pratade med den bästa & kelade med den sötaste Elsa { btw vi klickade hon & jag direkt *ler* } En mysig förmiddag att inspireras till.

Hit kommer jag gärna igen 





~Elsa i högsta grad~

☆☆☆






Hej-då
november,! 



kärlek ❣


P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar