12.21.2016

{a december mood}








Jag känner mig lite jazzig & kär i cirkusteman så här i slutet av december. Vi är på väg in i det nya året med allt vad det nu innebär. Föresten hur ska Ni fira julen? Själv tänker jag, mannen & barnen vara nära min mamma & pappa för det är vi varje år & det tillhör julen liksom att vara där med dem. Det blir en lugn & skön jul. På balkan är Nyår en väldigt big business. Iallafall så varje år ska något inplaneras som om det vore ett måste men i år känner jag att jag vill inget alls, så nyår får blir en kväll på soffan medan barnen firar med sina kompisar en trappa ner. Dricka champagne med mannen i mitt liv & vänta in det nya året., ~jo så får det bli
lugnt & skönt.










Jag vill passa på att tacka alla mina läsare & följare En riktig
 God- Jul & ett Gott Nytt År om vi inte ses innan här inne igen, för det vet jag inte riktigt än. 





















Patricija  🎄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar