1.18.2017

botanical garden love


saker rotar sig & växer för det ligger i naturen lika så växer sakta nya idéer fram till en ny poster kollektion. Jag spirar av idéer & inspireras för fullt & helt plötsligt är dagarna längre snabbare än jag märkt? Hur kom det sig att vi redan går mot ljusare tider? Jag lär mig något nytt varje dag i lite om allt i livet. Jag är glad & tacksam för alla nya insikter & upptäcktsfärder jag haft & fortfarande får på både gott & ont. 





Tack för varje söndag, måndag & lördag. För varje dag hela året. Tack för alla de bästa dagar jag fått fram tills nu. 




Jag satt kvar ett bra tag & bara tog in det vackra medan jag värmde mig en stund. Jag var helt ensam i hela orangeriet det kändes magiskt & nästan lite utomjordisk. Jag tog in allt det som var runt om mig njöt av lugnet & beundrade andaktsfullt. 







En sång om en ny början har börjat & jag lyssnar mig fram, går på känsla…
jag skyndar långsamt fram tänker inte stressa i onödan efter som det inte finns behov för det. känsla.





med ett öga känsligt för grönt…

🌴





Det vackra orangeriet 




















x.♡




P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar