1.13.2017

fredag den 13:e






Fredag {den 13:e dessutom} Fredag är fortfarande den bästa dagen i veckan. Lätt min favvo dag.
Så mina bloggisar vad gör Ni? Hur har Er dag varit? Har ni klarat er från olyckor idag? Jag har klarat mig tvi, tvi, tvi! Fortfarande är fredagen inte över...

Jag har fotat lite idag {yaay} men tog bara dessa bilder för det var det jag orkade med innan jag fick tväront i mina muskler så jag fick inte mycket fotograferat. Fast jag är så glad ändå att jag gjorde det för jag fick stillat mitt sug iallafall {nästan abstinens om det går för lång tid mellan varven} Jag var & hälsade på borta hos Soluppgången & kom hem med den här lilla söta kåpan i glas som skyddar ljusen att samla damm när de inte används & jag bara tok älskar den! Så söt & till ett otroligt bra pris dessutom. Ett super bra tips om jag får lov att säga det själv, så skynda fynda!











Önskar Er en skön helg godingar ♡







x.







P






La vie en rose - Louis Armstrong

1 kommentar: