1.10.2017

the raven






Där finns det fridfulla & där finns det vilda. Jag är båda samtidigt. Musik finns för dem som lyssnar & jag lyssnar. Jag är inte bara en droppe i havet jag är hela havet i en droppe. Det vackra i livet är inte när man är perfekt utan det vackra är när man lever sitt liv fullt ut med ett rent hjärta & utan rädsla. I bland måste man gå fel väg innan man går rätt väg. Låt inte gårdagen uppta för mycket av din tid se inte bakåt försök istället att blicka framåt för det som varit har varit & varje morgon är en ny dag. Det är aldrig försent att inse sitt egna värde & när du väl gör det så kommer det att vara svårt att stanna hos människor som inte gör det. tänkvärt.





Himmelen är stålgrå & jag fryser så mycket att det känns som om frosten är stora kristaller som faller ner mot min hud. Allt är kallt runtomkring mig & jag fryser. Vi är i januari & jag har börjat ta in det nya året. Allt jag vill göra är vackra saker även om kanske ingen förstår hur viktigt det är för mig.... men det är viktigt för mig.


Januari har börjat & min nya fotoserie är klar & lanseras när jag väl öppnar upp dörren för min egna lilla printshop.


Håll utkik.






x





P.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar