4.08.2017

तितली का संघर्ष

Butterfly stories.




Jag vaknar tidigt varje morgon det är en fin ny rutin jag infört igen med det menar jag att jag ändrat mina tider från natten till dagen. Jag har lyssnat & läst nyheter sedan igår. Jag dricker min nespresso ur pappersmuggen. Muggar av papper jag valt ut för att slippa diska nu när vi är mitt i att byta kök. Det är gott det med men framförallt bra för på så vis slipper jag disken. 

Terror dådet i Stockholm igår skakar om hela Sverige. Hemskt.

Jag förtränger & sätter mig vid datorn & skapar med fotografier från den gamla spritfabriken. ~Wow tänker jag för mig själv vilken häftig miljö det är där nu medan det fortfarande är orört. 










Där fick vi sällskap av fjärilar.
Om inte det är tecken på vår så vet jag inte vad det är?
Men det kändes helt magiskt & overkligt.



















Önskar Er en fin fortsatt kväll.







x.







P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar