4.16.2017

poster this





Så är vi nu en bit in i april.
Magnolia månaden är här & det är klart en 
favoritperiod just nu. Alla dessa magnolior
får mig att tänka tillbaka till när jag började fotografera
min musa & det är ganska så exakt ett år sedan 
min första poster kollektion kom till. 
& nu är jag inne på min tredje kollektion
ett år senare. Det har varit ett
mycket kreativ &
 händelserikt
år.



❧❧❧❧






Det är en ynnest att äga ett sådant träd 
kan jag tala om,
så mycket vackert...





Lite av som skapades & kom ur den där april morgonen
bland magnoliekvistar, kaffe, hårspray & en himla massa smink.
Allt det här kom till med dem bästa jag vet familjen & vänner.
Vi jobbar så bra ihop det blir mycket skratt & en massa skoj.
Allt skapande vi kravlöst & babblade i mun på varandra. 
Ett par koppar kaffe & en eller två Redbulls senare så
var vi klara & höll påsk men fortsatte 
med snapmeddelande långt in på 
kvällen.










Nu är klockan mycket & ögonen går i kors


God Natt ★★★










Index

image 1| poster Marigold N° 1
image 2| Floral grace N°1
image 3| Stories & dreams N° 1
image 4| A pic from home
image 5,6 New poster collection.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar